Planuojamų darbų metu laikinai bus susiaurinta sostinės Savanorių pr. atkarpa

Vilniaus miesto savivaldybė praneša apie važiuojamosios dalies susiaurinimą ir aptvėrimą.

Nuo 2019 m. gegužės 20 d. iki 2019 m. rugpjūčio 25 d. dėl šilumos tinklų rekonstrukcijos darbų laikinai bus susiaurinta Savanorių prospekto 1-a eismo juosta.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Dėl planuotų darbų važiuojamosios dalies susiaurinimai

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad dėl inžinerinių tinklų rekonstrukcijos ir krovinių kėlimo darbų bus susiaurinta gatvių važiuojamoji dalis:

  • 2019 m. gegužės 14-31 d. Gedimino Baravyko gatvės važiuojamoji dalis;
  • 2019 m. gegužės 14 d. nuo 19 val. iki gegužės 15 d. 2 val. Gedimino pr. 9 gatvės važiuojamoji dalis;
  • 2019 m. gegužės 16 d. nuo 19 val. iki gegužės 17 d. 2 val. Gedimino pr. 9 gatvės važiuojamoji dalis.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje – eismo organizavimo pokyčiai

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad gegužės 15–16 d. atsižvelgiant į pasikeitusius transporto srautus rytinio ir vakarinio piko metu bus keičiamas eismo organizavimas šviesoforais reguliuojamoje Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje, iš Linkmenų g. (nuo Utenos g.). Atlikus sankryžos analizę ir eismo srautų tyrimus nustatyta, kad didžioji dalis transporto priemonių atlieka dešinįjį posūkį link Geležinio Vilko gatvės. Siekiant pagerinti Linkmenų gatvės pralaidumą iš Linkmenų į Žalgirio gatvė link geležinio Vilko gatvės bus galima važiuoti dviem eismo juostom.

Sankryžoje ir jos prieigose atnaujintas horizontalusis ženklinimas, pakeisti kelio ženklai bei šviesoforų programų koregavimas.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedu vairuosime saugiau

Sostinės savivaldybė pagerins susisiekimą saugiau važiuojant viena svarbiausių Vilniaus žiedinių sankryžų –Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. važiavimo greitis sumažės, įrengus iškilius greičio mažinimo kalnelius. Sprendimas priimtas atsižvelgus į policijos ir Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto siūlymus. Dėl saugesnių eismo sąlygų, geresnio pralaidumo eismo pokyčiai įvedami nuo gegužės 17 d.

Pasak savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo Kamaičio, prieš kone pusmetį kartu su policijos pareigūnais pradėjus reguliuoti eismą žiedinėje sankryžoje piko metu pastebėta, kad tam tikrą laiko tarpą stabdant eismą žiede atsirado geresnis sankryžos pralaidumas. Dviejuose žiedinės sankryžos transporto srautų susikirtimuose: žiede ties įvažiavimais iš Konstitucijos prospekto ir iš T. Narbuto gatvės bus įrengti iškilius asfalto dangos greičio mažinimo kalneliai. Įrengus greičio mažinimo kalnelius, bus atlikta iš esmės ta pati funkcija.


„Kelių patrulių rinktinės pareigūnai, kontroliuodami eismą pastebėjo, kad transporto spūstys susidaro įvažiuojant į žiedinę sankryžą, o pačiame žiede transporto priemonių nėra daug. Šios žiedinės sankryžos spindulys yra didelis ir transporto priemonės, įvažiavusios į žiedą, važiuoja gana dideliu greičiu, o tai neleidžia iš šalutinių kelių transporto priemonėms įvažiuoti į žiedą, nors atstumas iki žiedu artėjančios transporto priemonės yra ir nemažas. Įrengus greičio mažinimo kalnelius, transporto priemonės važiuojančios žiedu, būtų priverstos važiuoti lėčiau, dėl to daugiau transporto priemonių iš šalutinių kelių galėtų įvažiuoti į žiedą“, – sako Saulius Gagas, Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato viršininkas.

Pasak Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto specialistų, įrengus greičio mažinimo kalnelius bus galima saugiau įvažiuoti iš Narbuto gatvės ir Konstitucijos prospekto.

„Įvertinus tai, kad dabartiniu metu kelių policija reguliuoja eismą šioje žiedinėje sankryžoje, o transporto priemonės rytinio arba vakarinio piko metu vidinėje žiedo dalyje blokuoja įvažiavimo galimybę į žiedą atitinkamai iš Narbuto gatvės arba Konstitucijos prospekto rekomenduojame įrengti greičio mažinimo kalnelius. Šių greitį mažinančių kalnelių pagalba galima aiškiai išskirti konfliktinę zoną ties įvažiavimais į žiedą ir užtikrinti vienodesnį ir saugų greitį važiuojantiems vidine žiedo dalimi, vairuotojams bus aišku kur reiktų sustoti kai kelių policija reguliuoja eismą. Dėl šios priežasties vairuotojai įvažiuojantys iš Narbuto gatvės ir Konstitucijos prospekto galės žymiai saugiau įvažiuoti į vidinę žiedo dalį. Tikimės, kad šiose konfliktinėse vietose sumažės skaudžių eismo įvykių“ – sakoVytautas Grigonis, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Kelių tyrimo instituto vyriausias specialistas.

Atliekant eismo stebėseną ir matant teigiamus pokyčius greičio mažinimo kalneliai atsiras ir kitose judriose sostinės gatvėse, pvz.: Savanorių ir Laisvės prospektų žiedinėje sankryžoje.

Pernai sostinės savivaldybė itin pagerino susisiekimą Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto gatvių žiedinėje sankryžoje bei aplinkinėse sankryžose. T. Narbuto ir Saltoniškių gatvių sankryžoje buvo įrengta papildoma eismo juosta T. Narbuto gatvėje, kuria per parą pravažiuoja daugiau kaip 5 tūkst. transporto priemonių nei iki šiol, taip pagerinant sankryžos pralaidumą važiuojantiems tiesiai link Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinės sankryžos. Be to, buvo pakeista ir važiavimo tvarka: atvykstantiems nuo Pilaitės į Saltoniškių gatvę sukti į kairę galima tik iš vienos eismo juostos. Važiuojantys tiesiai link T. Narbuto ir Konstitucijos pr. žiedinės sankryžos gali važiuoti jau keturiomis eismo juostomis, iš kurių viena skirta tik viešajam maršrutiniam transportui.

Pernai vasarą buvo įvestas ir aiškesnis eismo organizavimas Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto gatvių žiedinėje sankryžoje. Skaičiuojama, jog šį atnaujintą ženklinimą jau anksčiau pritaikius kituose sostinės žieduose eismo įvykių skaičius juose sumažėjo net 6 kartus.

Lukiškių skersgatvyje – planuoti vienpusio eismo pokyčiai

Nuo gegužės 6-osios Lukiškių skersgatvio dalyje nuo Lukiškių skg. pastato Nr. 6 iki Gynėjų gatvės įvedamas vienpusis eismas. Šie pokyčiai įvesti ilgai stebėjus ir analizavus eismo srautus šioje miesto dalyje, vairuotojų saugumą, prasilenkimo galimybes ir kitas eismo sąlygas. Įvedus naujus eismo organizavimo pokyčius, eismo sąlygos ir susisiekimo galimybės pagerės, o eismo dalyviai jausis saugesni.

Nuotr. Sauliaus Žiūros.

Lukiškių skersgatvyje bus įrengtos naujos įlaipinimo-išlaipinimo vietos, kad moksleiviai galėtų saugiai pasiekti šalia esančią mokyklą. Gynėjų ir Lukiškių gatvėse eismo tvarka nesikeis – čia lieka dvipusis transporto priemonių eismas.

Prieš dvejus metus, atnaujinant Lukiškių aikštę ir jos aplinkines erdves, Lukiškių gatvėje buvo paklota nauja asfalto danga, pakeisti šuliniai, įrengtas naujas šaligatvis, neregių vedinimo sistema, atnaujintas apšvietimas ir gatvės ženklinimas. Rekonstruota Lukiškių gatvė tapo draugiška dviratininkams ir viešajam transportui – nuo Vasario 16-osios iki J. Tumo-Vaižganto gatvės įrengtas naujas 2,5 metrų pločio dviračių takas bei 200 metrų ilgio A juosta skirta viešajam transportui, pastatytas naujas keleivių laukimo paviljonas ir atnaujinta viešojo transporto stotelė.

Nuo gegužės 6-osios vairuotojai prašomi būti atidūs, stebėti atnaujintus kelio ženklus ir laikytis Kelių eismo taisyklių.

Sostinės „karštuose“ taškuose stiprinamas eismo reguliavimas

Nuo balandžio mėnesio pradžios visame Vilniuje, siekiant užtikrinti saugias eismo sąlygas, stiprinamas eismo reguliavimas ir Kelių eismo taisyklių laikymosi prevencija. Bendradarbiaujant Vilniaus miesto savivaldybei, SĮ „Susisiekimo paslaugos“ ir Vilniaus apskrities policijos komisariato pareigūnams, pagal eismo srautų, eismo įvykių bei KET pažeidimų duomenis, skirtingose sostinės vietose reguliuojamas eismas bei fiksuojami pažeidimai.

Piko valandomis policijos pareigūnai pagrindinėse miesto žiedinėse sankryžose – Lietuvos Edukologijos universiteto, Savanorių pr., Olandų g., Santariškių g. – eismą reguliuoja kiekvieną darbo dieną, o kitose intensyvaus eismo vietose vykdo KET pažeidimų, tokių kaip viešojo transporto juostų, sankryžų blokavimo, greičio viršijimo ir kitų kontrolės prevenciją.

„Kaip ir kasmet, pavasarį pastebimi didėjantys transporto srautai – balandį spūstys išauga vidutiniškai  8 proc., gegužės mėnesį iki 13 proc. Intensyvėjant eismui, daugėja ir KET pažeidimų, ypač rytinio bei vakarinio piko metu, o tai didina eismo įvykių tikimybę. Pavyzdžiui, blokuojantys sankryžas vairuotojai ne tik nepagreitina savo kelionės, tačiau ir užkerta galimybę važiuoti kitomis kryptims, mažina sankryžų pralaidumą. Bendradarbiaudami su policijos pareigūnais, stipriname eismo reguliavimą pagrindinėse miesto žiedinėse sankryžose, taip pat ir kituose intensyvaus transporto taškuose visame Vilniuje“,– sako Vilniaus SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

Sostinės vairuotojai eismą reguliuojančius policijos pareigūnus skirtingose miesto vietose gali pastebėti vis dažniau.

„Minėtose vietose dirbantys policijos pareigūnai stebi situaciją – grubūs KET taisyklių pažeidimai fiksuojami retai, tačiau piko metu vairuotojai yra labiau išsiblaškę, skuba, todėl tam tikrų pažeidimų pastebime. Kontrolės priemonėmis, kurias įgyvendiname bendradarbiaudami su savivaldybės ir SĮ „Susisiekimo paslaugos“ komandomis, norima užtikrinti sklandesnį transporto priemonių srautų judėjimą rytinio ir vakarinio piko metu, paskatinti vairuotojus laikytis taisyklių ir priminti apie jas“,– sako Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos valdybos Kelių patrulių rinktinės vadas Žydrūnas Adomaitis.

Eismo dalyviai prašomi gerbti vieni kitus kelyje, vadovautis Kelių eismo taisyklėmis ir eismo reguliuotojų nurodymais.

Pagrindinės numatytos policijos eismo reguliavimo ir kontrolės vietos:

Rytinis pikas:

  • Savanorių pr.–Tūkstantmečio g.–Geležinio Vilko g. žiedas;
  • Konstitucijos pr.–T. Narbuto g.–Geležinio Vilko g. žiedas;
  • Santariškių–Jeruzalės–Mokslininkų–Žaliųjų Ežerų g. žiedas;

Dieninis/vakarinis pikas:

  • Konstitucijos pr.–T. Narbuto g.–Geležinio Vilko g. žiedas;
  • Olandų–Antakalnio–T. Kosciuškos g. žiedas;
  • Žirmūnų–Verkių g. žiedas;
  • Konstitucijos pr.–L. Kačynskio g. ir Konstitucijos pr.–Linkmenų g. sankryžos.

 

Sostinės Kernavės ir Dubingių gatvėse: laikini eismo ribojimai dėl tinklų statybos darbų

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad dėl vandentiekio ir buitinių nuotekų tinklų statybos darbų Kernavės ir Dubingių gatvėse nuo 2019 m. balandžio 24 d. iki 2019 m. gegužės 24 d. laikinai bus ribojamas eismas.

Darbai bus vykdomi etapais, darbų rangovas UAB „Gensera“ (išsamesnė informacija tel. 8-46 416188).


Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Sostinės Metalo gatvėje klojamas sunkiajam transportui pritaikytas asfaltas

Sostinės savivaldybė atnaujina pernai pradėtus Metalo gatvės remonto darbus  užbaigs tvarkyti 1,5 kilometro atkarpą nuo Eišiškių pl. iki Meistrų gatvės. Čia bus panaudotas specialus asfalto mišinys, pritaikytas intensyviam sunkiojo transporto eismui  padės atlaikyti didesnes apkrovas ir taip prailgins gatvės eksploatavimo laikotarpį. Gatvės remontui savivaldybė skyrė apie 800 tūkst. eurų.

Metalo gatvėje bus paklota nauja asfalto danga, atnaujinti pėsčiųjų ir įrengti techniniai šaligatviai, pakeisti kelio bortai, įrengtos nuovažos dviratininkams, atnaujintos viešojo transporto laukimo aikštelės ir ženklinimas.

„Metalo gatvė – svarbi miesto logistikos arterija.  Čia gausiai įsikūrusios pramonės, prekybos ir krovinių pervežimo įmonės, intensyvus sunkiojo transporto eismas.  Dėl nuolatinio sunkiasvorių automobilių judėjimo gatvėje atsiranda duobės, provėžos ir kiti defektai. Šiemet atnaujinsime visą gatvę, kuria kasdien pravažiuoja apie 14  tūkst. transporto priemonių,“ – sako UAB „Grinda“ direktorius Kęstutis Vaicekiūtis.

Pirmajame etape pernai rudenį buvo sutvarkyta beveik kilometro ilgio Metalo gatvės atkarpa nuo Eišiškių pl. iki Geologų gatvės: suremontuotos provėžos, komunikacijų šuliniai. Šiemet pradedama tvarkyti likusi daugiau kaip 600 m ilgio gatvės atkarpa, nuo Geologų iki  Meistrų gatvės. Skaičiuojama, kad 1,5 km gatvės atkarpai prireiks apie 4 tūkst. tonų asfalto.

Kad eismas būtų kuo mažiau trikdomas, Metalo gatvės remonto darbai nevyks rytinio ir vakarinio piko metu, asfalto danga bus keičiama tik nakties metu.

Šiuo metu tvarkomos ir kitos gatvės mieste: Senasis Pilaitės kelias nuo Taurupės iki Sietyno, Girulių, Olandų, E. Andre, S. Batoro, Vasario 16-osios, Klaipėdos, Pergalės, Dariaus ir Girėno, V. A. Graičiūno, Vilniaus (Grigiškės), Žemaitės, Žaliakalnio.

Šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 50 kilometrų gatvių, nutiesta ir suremontuota 34 km  šaligatvių, išasfaltuota apie 13 km žvyrkelių, daugiau kaip 300 kiemų įvairiose seniūnijose.

Olandų gatvėje tęsiami remonto darbai

Vos atšilus orams sostinėje prasidėjo gatvių tvarkymo darbai – beveik 400 metrų ilgio Olandų gatvės atkarpoje, tarp Filaretų ir Polocko, gatvių jau keičiami kelio bortai, remontuojami  šaligatviai, lietaus surinkimo šuliniai.

„Olandų gatvė juosia Senamiestį ir jungia kelias svarbias sostinės arterijas, kuriomis naudojasi miestiečiai gyvenantys centrinėje miesto dalyje, Užupyje, Antakalnyje, Žirmūnuose, Naujojoje Vilnioje. Kasdien šia gatve pravažiuoja daugiau nei 40 tūkst. transporto priemonių. Planuojame, kad atnaujinta beveik 1,5 km ilgio Olandų gatve vilniečiai galės važiuoti jau balandį“,– sako bendrovės „Grinda“ vadovas Kęstutis Vaicekiūtis.

Nuotr. Sauliaus Žiūros.

Šiuo metu atnaujinamas ir gatvės apšvietimas: keičiamos atramos, montuojami nauji ekonomiški LED šviestuvai.

Pernai buvo sutvarkyta beveik kilometro ilgio Olandų gatvės atkarpa nuo Šv. apaštalų Petro ir Povilo bažnyčios link Užupio. Keturių eismo juostų gatvės atkarpoje buvo pakeisti kelio bortai, paklota nauja ištisinio asfalto danga, pakeisti nusidėvėję šulinių dangčiai ir atnaujintas ženklinimas. Tvarkant gatvės atkarpą nuo Olandų žiedo iki Karo technikos muziejaus bei nuo S. Batoro ir Drujos g. iki Filaretų g. pakeisti lietaus nuotekų surinkimo šuliniai, kelio bortai, paklotas asfaltas.

Tam, kad būtų kuo mažiau trikdomas transporto eismas, Olandų gatvės remonto darbai nebus vykdomi rytinio ir vakarinio pikų metu. Jie prasidės vėliau – nuo 9 val. ir tęsis iki 15 val., o šaligatvių remonto darbai vyks nuo 7 val. iki darbo dienos pabaigos.

Gatvių tvarkymo ir kiti darbai vyksta Žaliakalnio, V. A. Graičiūno, Vasario 16-osios, Dariaus ir Girėno, Metalo gatvėse.

Iki vasaros sezono bus rekonstruota Žaliųjų ežerų gatvė

Vos atšilus orams į sostinės gatves išriedėjo visa sunkioji artilerija: asfalto volai, krautuvai ir dešimtys kelininkų. Jie šiuo metu darbuojasi daugiau kaip pusės kilometro Žaliųjų ežerų gatvės atkarpoje nuo Santariškių žiedo iki P. Baublio gatvės. Čia klojama nauja asfalto danga,  įrengiamas modernus gatvės  apšvietimas, lietaus nuotekų sistema.  Aplinkui  gyvenantieji  labiausiai  džiaugiasi, kad atsiras papildoma eismo juosta kairiesiems posūkiams, bus atnaujinti dviračių ir pėsčiųjų takai. Gatvės remontui savivaldybė skyrė 550 tūkst. eurų.

„Verkių rajonas – vienas didžiausių ir vienas patraukliausių gyventi Vilniuje. Per pastaruosius metus Verkiuose nuveikėme daug: išasfaltavome daugiau kaip 15 km gatvių, atnaujinome Žaliųjų ežerų paplūdimius, sutvarkėme ir sužymėjome pėsčiųjų takus, atnaujinome apšvietimą, pradėjo veikti naujas ekologiškas keltas „Uperis“. Šiemet sutvarkysime gatvę, kuria kasdien keliauja daugiau kaip 23 tūkst. vilniečių, gyvenančių Naujųjų Verkių, Verkių Riešės, Balsių, Kryžiokų, Ožkinių ir kituose rajonuose ir kuri  tampa viena populiariausių krypčių  vasaros sezono metu“,– sako Linas Kvedaravičius, Vilniaus mero pavaduotojas.

Šiam rajonui būdinga tai, kad daugelis į mokyklas keliauja dviračiais arba paspirtukais, todėl miesto tikslas – užtikrinti, kad vaikai saugiai ir patogiai pasiektų mokyklą. Šiuo metu projektuojamas ir naujas daugiau nei 3 km ilgio dviračių ir pėsčiųjų takas, palei Žaliųjų ežerų gatvę, nuo Visalaukio iki Europos parko gatvės. Projektavimo darbus ketinama baigti dar šiemet, o naują taką tiesti kitąmet. Naujuoju dviračių taku bus saugu ir patogu pasiekti ir pernai atnaujintą ir vilniečių itin mėgstamą Žaliųjų ežerų poilsiavietę ir po atviru dangumi įsikūrusį muziejų – Europos parką.

Šiemet, nuo Santariškių žiedo iki Baublio gatvės taip pat bus pastatyta 20 LED šviestuvų, kurie apšvies gatvės atkarpą ir bus įrengtas pėsčiųjų perėjų kryptinis apšvietimas. Pernai naujas LED apšvietimas buvo įrengtas Balsių dviračių take.

Netoliese esančiame Santariškių medicinos įstaigų miestelyje, Žaliųjų Ežerų g. 2, baigiama  įrengti trijų aukštų daugiau kaip 600 automobilių stovėjimo vietų mokama daugiaaukštė automobilių aikštelė, sutvarkyta esama infrastruktūra.

Netrukus darbai prasidės ir gatvėje nuo Taurupės iki Sietyno, Girulių, Olandų, Metalo, Skapo, E. Andre, S. Batoro, Vasario 16-osios, Klaipėdos ir kitose gatvėse.

Šiemet įvairiose sostinės seniūnijose bus sutvarkyta net 50 kilometrų gatvių, nutiesta ir suremontuota 34 km  šaligatvių, išasfaltuota apie 13 km žvyrkelių, daugiau kaip 300 kiemų įvairiose seniūnijose.

Dėl planuotų darbų Rodūnios kelyje – laikini eismo pasikeitimai

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad nuo kovo 25 d. iki rugpjūčio 1 d. dėl inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbų laikinai bus susiaurinta Rodūnios kelio važiuojamoji dalis ties F. Vaitkaus gatve.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Dėl nuotekų ir vandentiekio tinklų statybos Rasų seniūnijoje bus laikini eismo ribojimai

Vilniaus miesto savivaldybė praneša apie važiuojamosios dalies aptvėrimus ir laikinus eismo ribojimus. Nuo  kovo 18 d. preliminariai iki liepos mėn. 16 dėl nuotekų ir vandentiekio tinklų statybos darbų laikinai bus ribojamas transporto eismas Geležinėje, Raguvos, Sukilėlių, Slėnio, Ribiškių Didžiosios gatvėse.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Grandiozinis susisiekimo projektas Vilniuje: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių

Vilniaus laukia naujas grandiozinis infrastruktūros projektas, kuris ženkliai pagerins susisiekimą mieste, ypač sunkiajam transportui: savivaldybė skelbia Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rangos konkursą.

Transporto arterija, kurią kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas.

„Miestas auga ir plečiasi. Plėsdami esamas gatves ir tiesdami naujas, nuolat geriname susisiekimą, kad vilniečiai patirtų kuo mažiau rūpesčių. Per  porą metų rekonstravus Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžą bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis susisiekimas, sumažės transporto grūstys sankryžoje ir tai pajus apie 20 tūkst. vilniečių kasdien važiuojančių iš Naujininkų, Rasų seniūnijų“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Toliau skaityti „Grandiozinis susisiekimo projektas Vilniuje: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių“

Vilniuje bus rekonstruotos dvi svarbios sankryžos

Jau šį pavasarį prasidės Kareivių – Verkių ir Kareivių – Žirmūnų gatvių sankryžų rekonstrukcija. Itin judrios sostinės sankryžos taps saugesnės. Kareivių – Verkių g. sankryžoje bus įrengtos 2 papildomos eismo juostos, viena jų – viešajam transportui, bus nutiestas naujas pėsčiųjų ir daugiau kaip pusės kilometro ilgio dviračių takas, bus įrengtos eismo saugumo salelės, pėsčiųjų perėjos, neregių vedimo sistema. Rekonstruojamoje sankryžoje bus paklota nauja asfalto danga, šaligatviai, bortai, atsiras naujas ženklinimas ir apželdinimas. Be to, sankryžoje atsiras reguliuojami kairieji posūkiai, kurie suteiks daugiau saugumo ir pagerins šios atkarpos pralaidumą. Didžiausią šių pokyčių naudą pajus apie 62,5 tūkst. vilniečių, kasdien važiuojančių link Baltupių, Šeškinės, Pašilaičių – padidės šias sankryžas kertančių eismo dalyvių saugumas ir transporto srautų pralaidumas.


„Kareivių gatvėje yra gera transporto infrastruktūra, tačiau neužtikrintas pakankamas transporto srautų pralaidumas sankryžoje. Dėl nereguliuojamo kairiojo posūkio iš Verkių gatvės į Kareivių gatvę ir nepakankamo pralaidumo, kildavo eismo įvykių bei susidarydavo spūstys. Vienoje judriausių Vilniaus sankryžų imamės būtinų pokyčių dėl visų eismo dalyvių saugumo“, – teigia Vilniaus vicemeras Linas Kvedaravičius.

Toliau skaityti „Vilniuje bus rekonstruotos dvi svarbios sankryžos“

Viena judriausių Vilniaus sankryžų tapo saugesnė

Geros naujienos vairuotojams: Antakalnio – Šilo gatvių sankryža dar saugesnė ir pralaidesnė. Jau kitą savaitę Antakalnio – Šilo g. sankryžoje  atlikti sankryžos rekonstrukcijos darbai, įrengiant papildomą šviesoforų sekciją kairiajam posūkiui važiuojant iš Šilo gatvės ir sukant į kairę Antakalnio gatvės kryptimi link centro. Planuojama, kad įgyvendinus šiuos eismo organizavimo pokyčius pavyks padidinti šią sankryžą kertančių eismo dalyvių saugumą. Vilniaus miesto savivaldybė Antakalnio – Šilo gatvių rekonstrukcijai skyrė apie 32 tūkst. eurų.

„Antakalnio – Šilo gatvių sankryžą kasdien kerta daugiau kaip 50 tūkstančių transporto priemonių. Iki šiol dėl nereguliuojamo kairiojo posūkio iš Šilo gatvės link Antakalnio gatvės kildavo eismo įvykiai, susidarydavo spūstys. Norime užtikrinti didesnį sankryžos saugumą, todėl pokyčiai šiame miesto transporto mazge itin svarbūs“, – sako Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vadovas.

Toliau skaityti „Viena judriausių Vilniaus sankryžų tapo saugesnė“