Eismo ir viešojo transporto pokyčiai 1863–1864 m. sukilėlių laidotuvių ceremonijos metu

Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad lapkričio 22 d., penktadienį, vyks 1863–1864 m. sukilimo vadų ir dalyvių, kurių palaikai rasti Gedimino kalne, valstybinių laidotuvių ceremonija.

Lapkričio 22 d. 8.30–9.00 val. bus organizuojama karstų išnešimo ceremonija iš Nacionalinio muziejaus Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės valdovų rūmų į Vilniaus Šv. vysk. Stanislovo ir Šv. Vladislovo arkikatedrą baziliką, kur iki 13.30 val. vyks atsisveikinimas ir Šv. Mišios. Nuo 13.30 iki 14.50 val. bus organizuojama gedulinga procesija nuo Katedros aikštės T. Vrublevskio, Šventaragio, Pilies, Didžiąja, Aušros Vartų, Drujos, Rasų gatvėmis iki Rasų kapinių, kur iki 16 val. vyks laidotuvių ceremonija.

Paruošiamųjų darbų ir laidotuvių ceremonijus metu laikinai numatomi  eismo ir viešojo transporto judėjimo pasikeitimai.

Nuo lapkričio 20 d. 6 val. iki lapkričio 22 d. 16 val. draudžiama statyti automobilius stovėjimo aikštelėje prie Katedros aikštės ir automobilių stovėjimo vietose Rasų gatvės dalyje nuo Drujos iki Sukilėlių gatvės.

Nuo lapkričio 21 d. 6 val. iki lapkričio 22 d. 16 val. draudžiama statyti automobilius L. Stuokos-Gucevičiaus,  Šventaragio, Pilies, Didžiojoje, Aušros Vartų gatvėse ir Rasų gatvės dalyje nuo Drujos iki Sukilėlių gatvės.
Lapkričio 22 d. nuo 9 iki 14 val. draudžiamas transporto priemonių eismas T. Vrublevskio, Šventaragio, Barboros Radvilaitės gatvėse.

Lapkričio 22 d. nuo 10 iki 18 val. draudžiamas transporto priemonių eismas Rasų gatvės dalyje nuo Drujos iki Sukilėlių gatvės.

Lapkričio 22 d. nuo 13.30 iki 14.50 val. gedulingos automobilių procesijos metu trumpam stabdomas transporto priemonių eismas Pilies, Didžiojoje, Aušros Vartų, Drujos, Rasų gatvėse.

Lapkričio 21–22 d., gyventojams ir įmonėms, turintiems leidimus statyti automobilius rinkliava apmokestintose vietose ir juos statantiems Šventaragio, Pilies, Didžiojoje, Aušros Vartų gatvėse, leidimai galios ir gretimose gyventojų leidimų galiojimo teritorijose. Taip pat prašome šiomis dienomis nestatyti automobilių minėtose Šventaragio, Pilies, Didžiojoje, Aušros Vartų gatvėse, o pasirinkti kitą automobilio stovėjimo vietą. Primename, kad savivaldybės išduoti leidimai nesuteikia teisės statyti automobilį privačiose automobilių stovėjimo aikštelėse, taip pat ženklų „Sustoti draudžiama“, „Stovėti draudžiama“ ženklų galiojimo zonose bei kitaip pažeisti Kelių eismo taisykles. Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Toliau skaityti „Eismo ir viešojo transporto pokyčiai 1863–1864 m. sukilėlių laidotuvių ceremonijos metu“

Šnipiškėse atsiras pirmoji bendrojo naudojimo (shared space) gatvė

Šnipiškės sparčiai atgimsta – Širvintų gatvė taps viena pirmųjų bendrojo naudojimo erdve, per kurią nusidrieks naujas dviračių takas ir šaligatvis, o šalia jų atsiras viešoji erdvė su sporto ir žaidimų aikštele. Šia gatve dalinsis pėstieji, dviratininkai ir vairuotojai. Apie 700 metrų ilgio gatvėje bus pasodinta naujų želdinių, įrengtas naujas apšvietimas, suoliukai. Šio projekto įgyvendinimui iki kito rudens savivaldybė skyrė apie 1,3 mln. eurų.

„Nauji takai Širvintų gatvėje taps jungtimi tarp Ozo gatvės ties Kernavės gatve ir Vilniaus Senvagės gimnazijos, kur dviračiai įsilies į ramaus eismo Širvintų gatvę ir važiuos bendrame sraute. Širvintų gatvė taps viena bendra erdve: pačioje gatvėje, kaip gyvenamojoje zonoje, eismo greitis bus ribojamas ne tik kelio ženklais, bet ir architektūriškai, taip užtikrinant automobilių judėjimą ne greičiau nei 20 km per valandą. Mūsų tikslas – išlaikyti gatvę ramia gyvenamos zonos teritorija, kurioje pėstieji ir dviratininkai jaustųsi patogiai ir saugiai”, –  sako Vytautas Mitalas, Vilniaus mero pavaduotojas.

Toliau skaityti „Šnipiškėse atsiras pirmoji bendrojo naudojimo (shared space) gatvė“

Didžiausia šio dešimtmečio nuotekų tinklų rekonstrukcija T. Narbuto gatvėje

Dėl vykdomos paviršinių nuotekų tinklų rekonstrukcijos Vilniuje laikinai keičiasi eismo organizavimas T. Narbuto gatvėje. Skiriamojoje juostoje įrengus techninę darbų zoną, nuo lapkričio 15 d. bus ribojamas leistinas greitis. Pilaitės-Centro kryptimi važiuojantys automobiliai, sukantys į Saltoniškių g. (link PC „Panorama“), bus nukreipiami į papildomai įrengtą eismo juostą kitoje skiriamosios juostos pusėje.

Toliau skaityti „Didžiausia šio dešimtmečio nuotekų tinklų rekonstrukcija T. Narbuto gatvėje“

Eismo organizavimo pokyčiai ir viešojo transporto prioritetas Konstitucijos prospekte: kas keičiasi ir kodėl?

Sostinės Konstitucijos pr. ties Linkmenų g. pradėti eismo organizavimo pakeitimai, jog visi eismo dalyviai judėtų saugiau ir didėtų paties ruožo pralaidumas. Šioje vietoj ilgės eismo juosta posūkiui į kairę Linkmenų g. ir bus fiziškai atskirtos pirmoji automobilių ir viešojo transporto eismui skirtos juostos – dėl to keisis ir išvažiavimo iš G. Baravyko g. tvarka sukantiems į Linkmenų gatvę.

Nuo Edukologijos žiedinės sankryžos link Linkmenų g. važiuojantys vairuotojai jau šiuo metu gali pastebėti ištisinių linijų ženklinimą, specialiomis atitvarinėmis priemonėmis atskirtas eismo juostas, taip pat apie eismo tvarkos pakeitimus informuojančius kelio ženklus.

„Konstitucijos prospektas yra viena pagrindinių miesto arterijų – vien ties Linkmenų g. kasdien pravažiuoja maždaug 41,3 tūkst. transporto priemonių, taip pat tai itin aktyvi viešojo transporto judėjimo ašis. Eismo organizavimo pakeitimais nuo Edukologijos žiedo link Linkmenų g. sankryžos pirmiausia norime didint eismo dalyvių saugumą, mažinti eismo įvykių atsiradimo galimybes ir pavojingo manevravimo atvejus. Taip pat didinti žiedinės sankryžos pralaidumą link Konstitucijos pr., greitinti viešojo transporto judėjimą bei ruoštis kitais metais numatytiems papildomiems infrastruktūros pokyčiams, kurie pagerins ir pagreitins susisiekimą mieste“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovas Aleksej Apanovič.

Šiuo metu vykdomus ženklinimo ir juostų atskyrimo darbus planuojama baigti iki lapkričio pabaigos, o tuomet atlikti ir šviesoforinio reguliavimo Linkmenų g. ir Konstitucijos pr. sankryžoje pakeitimus.

Į ką vairuotojai turėtų atkreipti dėmesį?

Išvažiavimas iš G. Baravyko g. link Konstitucijos pr. bus fiziškai atskirtas specialiomis saugumo priemonėmis. Srautas judės prospektu iki Linkmenų g. sankryžos, leidžiant važiuoti tik tiesiai link Kalvarijų g. Iki šiol galiojusi tvarka, kai išvažiuojantys iš Baravykų g. bei sukantys į Linkmenų g. arba apsisukantys kirsdavo tris eismo juostas, nebegalios.

Nuo T. Narbuto, Geležinio Vilko ar Ukmergės gatvių atvažiuojantiems ir į kairę Linkmenų g. norintiems sukti vairuotojams eismo juosta bus prailginta. Taip didės jos pralaidumas – juostoje tilps daugiau norinčių sukti, o judėjimui tiesiai Konstitucijos pr. link Kalvarijų g. skirta juosta nebus blokuojama.

Vairuotojams rekomenduojama iš anksto apgalvoti ir pasirinkti tinkamą maršrutą. Iš G. Baravyko g. į Linkmenų ar Žalgirio g. galima patekti ir per Konstitucijos pr. 21 šviesoforais reguliuojamą sankryžą bei Lvovo gatvę.

Toliau skaityti „Eismo organizavimo pokyčiai ir viešojo transporto prioritetas Konstitucijos prospekte: kas keičiasi ir kodėl?“

Planuotų darbų metu: laikini eismo ribojimai Olimpiečių gatvėje

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad nuo spalio 29 d. iki gruodžio 15 d. dėl inžinerinių tinklų rekonstrukcijos darbų laikinai bus susiaurinta Olimpiečių gatvės važiuojamoji dalis ties objektu Žirmūnų g. 1T. Minėtu laiku laikinai bus draudžiama įvažiuoti iš Žirmūnų tilto pusės.Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Sostinėje pirmieji kintami kelio ženklai – mažins spūstį Geležinio Vilko ir Žalgirio g. sankryžoje

Nuo šios savaitės Geležinio Vilko ir Žalgirio g. sankryžoje vairuotojai pastebės naujovę – pirmuosius Lietuvoje ir Vilniuje kintamus kelio ženklus „Eismo kryptys sankryžoje“. Juos įrengus  šios „karštos“ sostinės sankryžos pralaidumas antrąja eismo juosta galėtų padidėti maždaug 30 proc., o spūstis sumažėti maždaug 25 proc. Ženklų įrengimo darbai pradedami šį trečiadienį, o veikti sankryžoje pradės dar šią savaitę.

Nuotr. Sauliaus Žiūros

 

Toliau skaityti „Sostinėje pirmieji kintami kelio ženklai – mažins spūstį Geležinio Vilko ir Žalgirio g. sankryžoje“

Dėl Profsąjungų rūmų griovimo darbų – laikini eismo pokyčiai

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad dėl Profsąjungų rūmų griovimo darbų nuo spalio 9 d. preliminariai iki 2020 m. pradžios laikinai keisis eismo organizavimas. Šiuo laikotarpiu aplink Profsąjungų rūmų pastatą ir privažiavimo kelyje nuo Tauro gatvės bus draudžiamas automobilių eismas ir stovėjimas, išskyrus statybinį aptarnaujantį transportą. Norint išvengti nepatogumų V. Mykolaičio-Putino gatvėje krovininių automobilių eismas bus draudžiamas.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Saulės ir Pavasario gatvėse bus įvestas vienpusis eismas

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad užtikrinant sklandų transporto priemonių judėjimą bei naujai pėstiesiems įrengtą šaligatvį, šių metų spalio–lapkričio mėnesiais Saulės ir Pavasario gatvėse etapais bus įvestas vienpusis eismas.

Pirmu etapu vienpusis eismas bus įvestas Saulės gatvės dalyje nuo pastato Saulės g. Nr. 7A iki pastato Saulės g. Nr. 11. Antru etapu Pavasario gatvės dalyje nuo Saulės gatvės iki Vasaros gatvės.

Vairuotojai prašomi būti atidus, stebėti kelio ženklus ir laikytis Kelių eismo taisyklių.

Geležinio Vilko – Ukmergės g. sankryža sostinėje tapo saugesnė pėstiesiems

Rugpjūčio viduryje vienoje pagrindinių miesto eismo arterijų – Geležinio Vilko– Ukmergės g. sankryžoje – bus vykdomi eismo valdymo pakeitimai. Įrengus papildomą eismo juostą atvažiuojantiems nuo Žalgirio g. pusės, demontavus papildomą lentelę su žalia rodykle ties raudonu šviesoforų signalu judantiems nuo centro bei įrengus pėsčiųjų mygtukus, pakoreguotas ir šviesoforų reguliavimas. Tai padės užtikrinti saugesnes sąlygas pėstiesiems, o pati sankryža taps pralaidesnė ir veiks lankstesniu režimu.

„Skaičiuojame, jog Geležinio Vilko–Ukmergės g. sankryžą intensyviausių srautų metu kerta virš 100 tūkstančių transporto priemonių per dieną. Siekiant pagerinti sankryžos pralaidumo rodiklius, rekonstrukcijos metu įrengta papildoma eismo juosta Geležinio Vilko g. atvažiuojantiems nuo Žalgirio g. pusės, o didinant pėsčiųjų saugumą demontuota papildoma lentelė su žalia rodykle ties raudonu šviesoforų signalu atvažiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro bei įrengti pėsčiųjų mygtukai. Jau šią savaitę koreguosime šviesoforų reguliavimo ir valdymo programas – po šių pakeitimų sankryža veiks lankstesniu visiems eismo dalyviams režimu, o važiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro pusės raudonas šviesoforo signalas bus įjungiamas tik tuomet, kai per sankryžą norintys pereiti pėstieji aktyvuos sensorinį pėsčiųjų mygtuką“,– sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

Toliau skaityti „Geležinio Vilko – Ukmergės g. sankryža sostinėje tapo saugesnė pėstiesiems“

Sostinėje moderniai rekonstruojama itin judri Ąžuolyno gatvė

Vilniaus miesto savivaldybė dar šiemet atnaujins Ąžuolyno gatvę Viršuliškių ir Šeškinės seniūnijose, kuri sujungia dvi svarbias eismo arterijas Buivydiškių ir Viršuliškių gatvės. Rekonstruojant daugiau kaip pusės kilometro ilgio atkarpą, nuo Ozo iki Viršuliškių gatvės, bus įrengta papildoma eismo juosta, pakeista asfalto danga, įrengtas pėsčiųjų ir dviračių takas, paklotas lietaus nuotekų tinklas, atnaujintas gatvės apšvietimas. Vilniaus savivaldybės skelbtą konkursą laimėjo bendrovės UAB „Eurovia Lietuva“. Gatvės remontui savivaldybė skyrė daugiau nei 920 tūkst. eurų.

Nuotr. Sauliaus Žiūros.

„Sutvarkysime gatvę, kuria kasdien keliauja daugiau kaip 31 tūkst. vilniečių, gyvenančių Viršuliškėse, Justiniškėse ir kuri tampa viena populiariausių krypčių per mokslo metus ir laikotarpiu kai visi skuba lankyti artimųjų kapų. Tarp Saltoniškių ir Sudervės kapinių vingiuojanti Ąžuolyno gatvė bus pritaikyta ne tik automobiliams, bet ir pėstiesiems, dviratininkams. Nuo šiol čia sportuojantiems vaikams ir jaunimui atvykti į futbolo treniruotes ar netoliese esančią teniso areną viešuoju transportu bus kur kas saugiau ir patogiau. Atvykstantys lankyti artimųjų kapus taip pat greit pajus geruosius pokyčius, nes palei Saltoniškių kapines nusidrieks daugiau kaip pusės kilometro ilgio patogus pėsčiųjų takas“, – sako Virginijus Pauža, Vilniaus miesto savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento vadovas.

Toliau skaityti „Sostinėje moderniai rekonstruojama itin judri Ąžuolyno gatvė“

Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje – eismo organizavimo pokyčiai

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad gegužės 15–16 d. atsižvelgiant į pasikeitusius transporto srautus rytinio ir vakarinio piko metu buvo pakeistas eismo organizavimas šviesoforais reguliuojamoje Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje, iš Linkmenų g. (nuo Utenos g.). Atlikus sankryžos analizę ir eismo srautų tyrimus nustatyta, kad didžioji dalis transporto priemonių atlieka dešinįjį posūkį link Geležinio Vilko gatvės. Siekiant pagerinti Linkmenų gatvės pralaidumą iš Linkmenų į Žalgirio gatvė link geležinio Vilko gatvės bus galima važiuoti dviem eismo juostom.

Sankryžoje ir jos prieigose atnaujintas horizontalusis ženklinimas, pakeisti kelio ženklai bei šviesoforų programų koregavimas.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Lukiškių skersgatvyje – planuoti vienpusio eismo pokyčiai

Nuo gegužės 6-osios Lukiškių skersgatvio dalyje nuo Lukiškių skg. pastato Nr. 6 iki Gynėjų gatvės įvedamas vienpusis eismas. Šie pokyčiai įvesti ilgai stebėjus ir analizavus eismo srautus šioje miesto dalyje, vairuotojų saugumą, prasilenkimo galimybes ir kitas eismo sąlygas. Įvedus naujus eismo organizavimo pokyčius, eismo sąlygos ir susisiekimo galimybės pagerės, o eismo dalyviai jausis saugesni.

Lukiškių skersgatvyje bus įrengtos naujos įlaipinimo-išlaipinimo vietos, kad moksleiviai galėtų saugiai pasiekti šalia esančią mokyklą. Gynėjų ir Lukiškių gatvėse eismo tvarka nesikeis – čia lieka dvipusis transporto priemonių eismas.

Toliau skaityti „Lukiškių skersgatvyje – planuoti vienpusio eismo pokyčiai“

Grandiozinis susisiekimo projektas Vilniuje: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių

Vilniaus laukia naujas grandiozinis infrastruktūros projektas, kuris ženkliai pagerins susisiekimą mieste, ypač sunkiajam transportui: savivaldybė skelbia Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rangos konkursą.

Transporto arterija, kurią kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas.

„Miestas auga ir plečiasi. Plėsdami esamas gatves ir tiesdami naujas, nuolat geriname susisiekimą, kad vilniečiai patirtų kuo mažiau rūpesčių. Per  porą metų rekonstravus Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžą bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis susisiekimas, sumažės transporto grūstys sankryžoje ir tai pajus apie 20 tūkst. vilniečių kasdien važiuojančių iš Naujininkų, Rasų seniūnijų“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Toliau skaityti „Grandiozinis susisiekimo projektas Vilniuje: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių“