Saulės ir Pavasario gatvėse bus įvestas vienpusis eismas

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad užtikrinant sklandų transporto priemonių judėjimą bei naujai pėstiesiems įrengtą šaligatvį, šių metų spalio–lapkričio mėnesiais Saulės ir Pavasario gatvėse etapais bus įvestas vienpusis eismas.

Pirmu etapu vienpusis eismas bus įvestas Saulės gatvės dalyje nuo pastato Saulės g. Nr. 7A iki pastato Saulės g. Nr. 11. Antru etapu Pavasario gatvės dalyje nuo Saulės gatvės iki Vasaros gatvės.

Vairuotojai prašomi būti atidus, stebėti kelio ženklus ir laikytis Kelių eismo taisyklių.

Geležinio Vilko – Ukmergės g. sankryža sostinėje tapo saugesnė pėstiesiems

Rugpjūčio viduryje vienoje pagrindinių miesto eismo arterijų – Geležinio Vilko– Ukmergės g. sankryžoje – bus vykdomi eismo valdymo pakeitimai. Įrengus papildomą eismo juostą atvažiuojantiems nuo Žalgirio g. pusės, demontavus papildomą lentelę su žalia rodykle ties raudonu šviesoforų signalu judantiems nuo centro bei įrengus pėsčiųjų mygtukus, pakoreguotas ir šviesoforų reguliavimas. Tai padės užtikrinti saugesnes sąlygas pėstiesiems, o pati sankryža taps pralaidesnė ir veiks lankstesniu režimu.

„Skaičiuojame, jog Geležinio Vilko–Ukmergės g. sankryžą intensyviausių srautų metu kerta virš 100 tūkstančių transporto priemonių per dieną. Siekiant pagerinti sankryžos pralaidumo rodiklius, rekonstrukcijos metu įrengta papildoma eismo juosta Geležinio Vilko g. atvažiuojantiems nuo Žalgirio g. pusės, o didinant pėsčiųjų saugumą demontuota papildoma lentelė su žalia rodykle ties raudonu šviesoforų signalu atvažiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro bei įrengti pėsčiųjų mygtukai. Jau šią savaitę koreguosime šviesoforų reguliavimo ir valdymo programas – po šių pakeitimų sankryža veiks lankstesniu visiems eismo dalyviams režimu, o važiuojantiems Geležinio Vilko g. nuo centro pusės raudonas šviesoforo signalas bus įjungiamas tik tuomet, kai per sankryžą norintys pereiti pėstieji aktyvuos sensorinį pėsčiųjų mygtuką“,– sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

Toliau skaityti „Geležinio Vilko – Ukmergės g. sankryža sostinėje tapo saugesnė pėstiesiems“

Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje – eismo organizavimo pokyčiai

Vilniaus miesto savivaldybė praneša, kad gegužės 15–16 d. atsižvelgiant į pasikeitusius transporto srautus rytinio ir vakarinio piko metu buvo pakeistas eismo organizavimas šviesoforais reguliuojamoje Žalgirio ir Linkmenų g. sankryžoje, iš Linkmenų g. (nuo Utenos g.). Atlikus sankryžos analizę ir eismo srautų tyrimus nustatyta, kad didžioji dalis transporto priemonių atlieka dešinįjį posūkį link Geležinio Vilko gatvės. Siekiant pagerinti Linkmenų gatvės pralaidumą iš Linkmenų į Žalgirio gatvė link geležinio Vilko gatvės bus galima važiuoti dviem eismo juostom.

Sankryžoje ir jos prieigose atnaujintas horizontalusis ženklinimas, pakeisti kelio ženklai bei šviesoforų programų koregavimas.

Eismo dalyviai prašomi būti atidūs, laikytis kelių eismo taisyklių ir eismo reguliuotojų nurodymų.

Atsiprašome už laikinus nepatogumus.

Lukiškių skersgatvyje – planuoti vienpusio eismo pokyčiai

Nuo gegužės 6-osios Lukiškių skersgatvio dalyje nuo Lukiškių skg. pastato Nr. 6 iki Gynėjų gatvės įvedamas vienpusis eismas. Šie pokyčiai įvesti ilgai stebėjus ir analizavus eismo srautus šioje miesto dalyje, vairuotojų saugumą, prasilenkimo galimybes ir kitas eismo sąlygas. Įvedus naujus eismo organizavimo pokyčius, eismo sąlygos ir susisiekimo galimybės pagerės, o eismo dalyviai jausis saugesni.

Lukiškių skersgatvyje bus įrengtos naujos įlaipinimo-išlaipinimo vietos, kad moksleiviai galėtų saugiai pasiekti šalia esančią mokyklą. Gynėjų ir Lukiškių gatvėse eismo tvarka nesikeis – čia lieka dvipusis transporto priemonių eismas.

Toliau skaityti „Lukiškių skersgatvyje – planuoti vienpusio eismo pokyčiai“

Grandiozinis susisiekimo projektas Vilniuje: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių

Vilniaus laukia naujas grandiozinis infrastruktūros projektas, kuris ženkliai pagerins susisiekimą mieste, ypač sunkiajam transportui: savivaldybė skelbia Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžos rangos konkursą.

Transporto arterija, kurią kasdien kerta daugiau kaip 60 tūkst. transporto priemonių, bus rekonstruota į dviejų lygių sankryžą. Keturių eismo juostų ir daugiau kaip 800 metrų ilgio Žirnių gatvės ir Minsko pl. dalis atsidurs tunelyje, o virš jų, esamame lygyje, bus įrengta šviesoforais reguliuojama Liepkalnio gatvės sankryža. Sankryžoje bus pastatytas daugiau kaip 23 m ilgio ir 78 m pločio viadukas.

„Miestas auga ir plečiasi. Plėsdami esamas gatves ir tiesdami naujas, nuolat geriname susisiekimą, kad vilniečiai patirtų kuo mažiau rūpesčių. Per  porą metų rekonstravus Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryžą bus užtikrintas sklandesnis ir saugesnis susisiekimas, sumažės transporto grūstys sankryžoje ir tai pajus apie 20 tūkst. vilniečių kasdien važiuojančių iš Naujininkų, Rasų seniūnijų“, – sako Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius.

Toliau skaityti „Grandiozinis susisiekimo projektas Vilniuje: Liepkalnio, Žirnių gatvių ir Minsko plento sankryža bus dviejų lygių“